Что делать если не работает плагин projectkorra

[PLUGIN][1.8+] ProjectKorra — 4 элемента на вашем сервере!

А вот и полная!
Давайте приступим?

На самом деле, плагин очень громосткий. И я не как не смогу рассказать о нем все. Конечно если не буду сидеть и пилить новость 24/7

Данный плагин добавит возможность: управление 4 стихиями(Да ладно! )
Разнообразные способности, пасивки и комбинации способностей
Возможно некоторые подумали что это будет что-то тупое. Но давайте перейдем к основам

/bending — Просмотр основных команд (Настраивается в конфинге)
/bending help [способность] — Помощь по командам, способностям
/bending display [стихия] — Просмотр способностей стихий (Возможно добавление новых)
/bending choose [стихия] [игрок] — Выбор стихии
/bending add [стихия][игрок] — Добавить стихию
/bending who [игрок] — Узнать стихию игрока, а так-же его бинды (О биндах поговорим позже)
/bending bind [способность] [слот] — Забиндить способность
/bending clear — Очистить бинды
/bending reload — Перезагрузить плагин(Обновить конфиг)

Итак, это были основные команды. Остальные команды почти не используются в игре игроками. Можете сами поизучать их

Перейдем к самой сути плагина. Далее я покажу вам способности из этого плагина. Перед этим ознакомлю вас с системой приемов:
1.Прописываем: /bending bind [способность] [слот]
2.Затем выбераем слот на который поставили бинд и используем (Использование описано ниже)

Что-бы узнать использование способностей необходимо прописать /bending help [способность]
Ниже я привел пример самых простых способностей каждой стихии:

Читайте также:  Не работает сигнал ниссан тиида латио

Вода: WaterManipulation — Манипуляция водой, наносит урон противнику. Для использования нажмите shift по источнику воды(Снег, лед, трава, листва) и ЛКМ в сторону противника
WaterSpout — Струя воды, вызывает струю воздуха под вами для полета на определенную высоту. Для использования нажмите ЛКМ над водой(льдом)

Земля: EarthBlast — Небольшая глыба земли, наносит урон противнику. Для использования нажмите shift по земле(камню, песку) и ЛКМ в сторону противника
RaiseEarth — Опускание земли, опускает землю вниз. Для использование нажмите shift
Collapse — Поднятие земли, поднимает землю. Для использования нажмите shift

Огонь: FireBlast — Огненый выстрел, наносит урон противнику. Для использования нажмите ЛКМ в сторону противника
FireJet — Поток огня за вами. Позволяет летать некоторое время. Для использования нажмите ЛКМ

Воздух: AirBlast — Поток воздуха, отталкивает противника. Для использования нажмите ЛКМ в сторону противника
AirSwipe — Воздушный порез, наносит урон противнику. Для использвания нажмите ЛКМ в сторону противника

Это основные способности магов. Это примерно 7% всех способностей в этом плагине. Развлекаться можно! Так-же есть чиблокеры(О них не забыли). Но я не стал их включать в эту новость. Т.к. они не являются магами.

В плагине присутствуют комбинации. Для их изучения необходимо прописать команду:
/bending display aircombos/firecombos/earthcombos/watercombos — Затем:
/bending help [комбо]
Изучайте. Плагин слишком большой что-бы все дословно показывать

Что-же основы плагина на этом заканчиваются. Не какие туториалы вам не помогут узнать этот плагин полностью. Так-что необходимость в изучении данного плагина самим вам необходима. Лично я знаком с этим плагином несколько месяцев. И являюсь очень хорошим магом воздуха. А какую стихию выберете вы?

На этом все. Оцениваем, коментируем, чаек попиваем! А я полетел делать след. новость о крутом плагине.

Источник

Ошибка в браузере «Не удалось загрузить плагин». Способы устранения

Всем привет! Наверняка, многие пользователи могли наблюдать на своем экране монитора ошибку «Не удалось загрузить плагин» при воспроизведении онлайн аудио, видео либо при попытке запустить какую нибудь флеш-анимацию (игру, баннер, приложение и пр.). Если Вы попали на эту страницу, то вероятнее всего Вы увидели похожую ошибку. Сегодня в этой небольшой инструкции мы с Вами устраним ошибку «Не удалось загрузить плагин» в браузере быстро и легко.

Сперва, друзья, давайте разберемся, что вообще такое плагин в браузере. Плагин – это другими словами дополнение, которое расширяет возможности интернет-браузера. Плагинов на сегодняшний день огромное количество, и все они разного направления. В любом браузере установлены базовые плагины, дабы правильно отображать веб-ресурсы. Если в браузере появилось сообщение о том, что не удалось загрузить плагин, то, скорее всего, проблема в Flash Player. Ниже мы с Вами рассмотрим несколько способов, благодаря которым можно исправить данную ошибку.

1-й способ. Обновляем интернет-браузер

Данный способ является самым простым, и помогает в большинстве случаев. Все манипуляции я покажу на примере популярного браузера Гугл Хром. Если Вы пользуетесь другим браузером, не переживайте, все действия аналогичны. Итак, дабы обновить браузер перейдем в меню – Справка – О браузере.

На странице «О программе» находим и нажимаем на кнопку «Обновить».

После обновления проверяем, появляется ли ошибка «Не удалось загрузить плагин» вновь. Если эти действия не помогли решить проблему, идем далее к следующему способу.

2-й способ. Чистим историю в браузере

Cache – временные файлы браузера, которые хранят в себе все веб-компоненты просмотренных ресурсов (изображения, страницы, видеофайлы, дизайн и пр.). Благодаря КЭШу браузер быстро загружает страницы ранее посещаемых сайтов, так как загрузка компонентов ресурса осуществляется не через интернет, а с локального диска компьютера.

Cookie – также временные файлы, в которых хранится персональные данные юзера (логины, пароли, настройки сайтов и пр.). При переходе на какую либо страницу все эти данные браузер отсылает на сервер, и поэтому мы можем заходить на любой ресурс, не вбивая заново логин и пароль для авторизации.
Итак, давайте же очистим Cache и Cookie в своем браузере, дабы попытаться устранить ошибку. Идем в меню, выбираем «История».

После жмем на кнопку «Очистить историю» и внимательно смотрим, чтобы галочки были отмечены, как показано внизу на скриншоте.

После этого остается лишь перезагрузить браузер.

3-й способ. Отключаем лишние плагины

Если первые два способа не помогли, тогда приступаем к отключению лишнего плагина. Первым делом откроем страницу с установленными плагинами. Для каждого браузера адрес разный:

Если используете Chrome, то вбивайте в адресной строке chrome://plugins
Если используете Yandex, то вбивайте в адресной строке browser://plugins
Если используете Opera, то вбивайте в адресной строке opera://plugins
Если используете Firefox, то вбивайте в адресной строке аbout:plugins

Когда откроется страница с плагинами, присмотритесь внимательно, присутствует ли лишний плагин Flash Player. В случае, если такой есть, то рекомендую отключить (обычно имеет тип PPAPI).

После отключения перезагружаем браузер и проверяем вновь.

4-й способ. Повторная установка Adobe Flash Player

Если не один вышеописанный способ не помог, советую тогда переустановить Adobe Flash Player. Для этого в первую очередь удалите старую версию флеш плеера в Панели управления — Программы и компоненты. После скачайте последнюю версию Adobe Flash Player с официального сайта.

Источник

Что делать если не работает плагин projectkorra

ProjectKorra

ProjectKorra is a place for members across the Minecraft and Bending Communities to come together and interact. ProjectKorra is one of the biggest Minecraft and Avatar/Korra related communities around and is still growing rapidly. Our goal is to bridge the two communities, providing users with a way to implement aspects of the hit television shows «Avatar: The Last Airbender» and «The Legend of Korra» into Minecraft.

We are always eager to see active developers in the community making pull requests to ProjectKorra and invite you to do so. We just ask that all incoming pull requests be made to the wip branch and that you try your best to adhere to our pull request template. If you find yourself contributing a lot and want to get more involved with the plugins community you may want to consider joining our development team here.

You can find the latest recommended build on the official Projectkorra Downloads Page.

Additionally, you can find the latest BETA builds in the resources section of the ProjectKorra forum, or you can use the Downloads page to download the latest. Stability of BETA builds are never promised, but usually anything pushed to the BETA Build section of the forum is at least runnable.

You can view the changelogs for the plugin you’re running in the thread created for the build, or by viewing the master changelog for the version on the wiki. The changelog for that version will be up to date for all features up to the latest dev build on the forum. Changelogs

  • Pick an element to play as, choose how you want to play.
    • Subelements are also made available. For example: Bloodbending and Icebending for Waterbenders, Metal and Lavabending for Earth, and so on.
  • Battle others with your Bending
    • Chain abilities together to perform unique Combo abilities.
  • Extensive permissions support. Allows every server owner to customize the server to their liking and create advanced setups.
  • Highly Configurable so you can control every aspect of your Avatar Universe.
  • Modular Abilities
    • The plugin comes with over 40 abilities pre-installed and passive abilities. Each of them can be enabled or disabled in the config file. Additionally, the ProjectKorra API allows developers to hook into the API to create new abilities and place them in the Abilities folder, making for easy installation of new abilities.
  • Custom Chat Formatting / Colors based on your element.

There are several ways Developers can hook into the ProjectKorra API. Developers looking to learn how to use our API, a tutorial on creating your own abilities can be found here. Additionally, You can view the Javadocs for more detailed information.

The ProjectKorra (Core) configuration will have its own wiki page explaining all that you need to know. (Link Coming Soon)

An extensive list of the available commands and permissions can be found on the wiki by clicking here

Players may choose any of the disciplines below and play. Each discipline has its own page dedicated to it, below is just a brief summary of what each element is capable of doing.

Источник

ProjectKorra (Core) 1.9.2

command.

  • Should work with most common vanishing plugins, tested using Essentials vanish.
  • Affects /pk who and /pk who

.

  • Adds new «Abilities.Earth.EarthSmash.Lift.Knockup» configuration option to control the velocity applied to players standing where an EarthSmash is created.
  • Adds new «Abilities.Earth.EarthSmash.Lift.Range» configuration option to control the range in which entities need to be standing in relation to where an EarthSmash is created to get the Knockup applied.
  • Fixes

    • Fixes players sometimes «falling through» their EarthSmash if they try to create it underneath themselves.
      • Reduces the overall push so it feels more natural.
      • Expands the push radius so it can affect entities within one block of the location.
    • Fixes IceWave activating sometimes when PhaseChange wasn’t clicked.
    • Fixes IceWave users getting stuck on their ice midair.
    • Fixes the display command showing hidden combos and passives.
    • Fixes an error caused by adding attribute modifiers to abilities sometimes.
    • Fixes an error preventing the plugin from working on Minecraft 1.17.
      • ClassDefNotFoundError resulting from EntityHuman being moved during the 1.17 Minecraft update. We no longer rely on NMS for this area as a proper API has been introduced. As such, GeneralMethods and EarthArmor have been updated to reflect these changes.

    The Blue Fire Update
    The long awaited update is finally here! Thank you to everyone who contributed to this update. There are a lot of new cool features for players & server owners to enjoy! This update is for Spigot versions 1.16.1 and above!

    Additions

    • Adds Blue Fire SubElement. Given via the add command and the `bending.fire.bluefire` permission.
      • Changes the visual elements of fire abilities to use their soul fire equivalents. Also, it adds related damage, cooldown, and range modifiers for configuration if server owners want to buff ability attributes. Addon developers can not make blue fire exclusive moves too if they want!
    • Adds Sticks, Sponges, and Chorus Fruit to cookable HeatControl items.
    • Adds Smoker, BlastFurnace, and extinguished Campfires to blocks which FireBlast can light.
    • Adds new TempBlock constructor which takes in a long revertTime parameter
    • Adds new blocks to block lists in configuration
      • Adds new nether plants to plantBlocks list
      • Adds new earth blocks to earthBlocks list
    • Adds new methods to GeneralMethods involving armor Material checks.
    • Adds Surge interactions with Lava
      • Surge Wave and Surge Wall will both cause Lava to turn into TempBlock Cobblestone / Obsidian
      • Enabled via the new Abilities.Water.Surge.Wave.SolidifyLava.Enabled and Abilities.Water.Surge.Wall.SolidifyLava.Enabled config options. They both default to true
      • Duration of the created TempBlocks is set via the new Abilities.Water.Surge.Wave.SolidifyLava.Duration and Abilities.Water.Surge.Wall.SolidifyLava.Duration config options. They both default to 36000
    • Added boundaries to Levelled block data in GeneralMethods#getWaterData() and GeneralMethods#getLavaData() to avoid future bugs

    Fixes

    • Fixes AvatarState buffs overriding day related buffs for firebending.
    • Fixes Blaze not going up hills, going through walls (mostly), jumping gaps.
    • Fixes Furnaces and related blocks not smelting after being activated by FireBlast
    • Patches AirBlast same origin & destination erroring.
    • Patches PhaseChange duplication glitch
    • Patches EarthGrab duplication glitch
    • Fixes invalid preset name throwing NPE
    • Fixes ChatPrefix not correctly displaying Avatar for those w/ multiple elements.
    • Fixes the /pk debug command causing ClassNotFoundException and NoClassDefFoundError due to missing hook dependencies in the compiled jar.
    • Fixes TempArmor duping glitches
    • Fixes DensityShift turning non-full blocks into Sand causing the player to get stuck in the ground. Now it will still prevent fall damage on non-full earthbendable blocks but will not turn them to Sand.
    • Fixes EarthDome and potentially other combos from not respecting their Enabled config option
    • Fixes players with usernames the same as ability names getting incorrect cooldowns applied.
    • Fixes the server loading the legacy Material API when a player used TremorSense
    • Fixes AirBlast, FireBlast, and AirSwipe going through walls
    • Fixes FireBurst not doing damage.
    • Fixes GeneralMethods#dropItems not checking for invalid drops.

    Removals

    • Removes smoke particles from Fire bending to increase visibility and better emulate the show.

    Misc. Changes

    • Changes API versioning to 1.16.1
    • Fire from Firebending no longer reverts all at once.
    • Changes Combustion animation to be more beam-like rather than a rehash of FireBlast.
    • Changes Add, Remove, Display command to properly display space for Blue Fire.
    • Changes ElementalAbility#isFire() to check for SOUL_FIRE_FLAME.
    • Changes FireAbility#isIgnitable() to check whether fire can be placed at that location rather than solely based on flammability.
    • Changes firebending abilities to use FireAbility#playFirebendingParticles() & FireAbility#createTempFire() where applicable.
    • Changes FireAbility#playFirebendingParticles() to play blue fire particles when player has the BlueFire subelement.
    • Changes Water abilities that require sources to deactivate if their source is destroyed after selection occurs but before the ability starts
    • Changes AirSuction origin selection to remove if the player gets too far away
    • Changes AirSwipe streams to be independent of one another (i.e. one hitting a wall won’t cause them all to stop)
    • Reduces the default collision radius of AirSwipe and prevents entities from getting hit through corners
    • Reduce collision radii for most abilities.

    1.8.8 for MC 1.13.2+

    General Notes (IMPORTANT!)

    • Due to the Spigot 1.13 update, internal names of block and item types have changed. Consequently, server owners should regenerate their configuration files to avoid errors. The main issue is the earth bendable blocks list in the config, several of the materials on the list had name changes and one is now a whole other type itself.
    • Failure to change config values (or delete the file so they can generate new defaults) will cause noticeable gameplay problems. It is the owner’s responsibility (or whoever is responsible) to take the necessary actions to avoid such problems.
    • If any errors present themselves when switching from PK on 1.12 to PK on 1.13, the first course of action needs to be to reset the config.

    1.13 specific development changes

    Источник

    Оцените статью