- Doom 2016 не работает двойной прыжок
- Ledge Grabbing PB Mutators 1 4 5 Pack + Doublejump addon — Brutal Doom mod for Doom
- Brutal Doom
- Doom mod | Released 2012
- Also JUST Added Bonus Double Jump file that can be added in any order 🙂
- RE-DOWNLOAD.
- CURRENT BUGS Fixes — credits to TERMiNAL_ for finding bugs and those on BD group finding them.
- [ЧИТ-КОДЫ] DOOM (2016)
Doom 2016 не работает двойной прыжок
1,334 | уникальных посетителей |
5 | добавили в избранное |
Когда по сюжету вы получаете Прыжковые ботинки, то у вас появляется возможность вершить «Кару небесную» над, и так уже трижды проклятыми, демонами ада. Но не всё так просто. Хотя, конечно же просто.
Как же?
Доводите демона до состояния понимания им неизбежного конца, то есть до состояния при котором бедолага начинает светиться.
Подходите к нему и смотрите прямо в глаза. В это время морально подавленное существо может начать молить вас о пощаде, просить вас «понять его и простить» и даже может заплакать. Или же этот поверженный сутУлец может начать лепетать нечто типа — «Какого хрена? Что происходит? Я вообще не местный!!».
Не ведитесь, вас могут обмануть!!
Сохраняя хладнокровие и не теряя Веру в неизбежное, делаете двойной прыжок.
В пиковой точке прыжка на долю секунды вы ощутите.. что-то.. и в следующий момент, нажав кнопку «Удар», обрушитесь на несчастного с неистовой яростью.
Всё.
Это и есть «Кара небесная».
«Только тот, кто отрываясь от земли и познающий в пИке ВСЁ Сущее и Духовное, будет нести «Кару небесную». DOOM, edition 4, 13.05.2016.
P.S. Без лишних слов — руководство подчеркнуто.
Ещё о двух способах вершения «Кары небесной». Диалог из коментариев к данному руководству:
«Ну ок. у меня двумя способами удавалось. Первый более сложный, но удавалось сделать «кару» намного чаще в 75-80% попыток.
Собственно способ — Оглушаем демона возле возвышенности (неважно какой — ящик, платформа и.т.д.) И как только он оглушен, резво забираемся на возвышенность и в одиночном прыжке жмем удар. Лично я так прошел испытание на кару двух рыцарей ада, «защищайтесь, сэр» вроде называется, на сложности кошмар. Так что ничего невозможного нет .
И второй способ — менее замороченный, но срабатывает не всегда
Просто оглушаем демона, подбегаем максимально вплотную, и опять же в одиночном прыжке, глядя вниз на него, жмем удар. Работает на импах и на зомби. Возможно не сработает на крупных врагах (ибо нужно как бы находиться выше демона), не проверял.
Почему я выделяю именно одиночный прыжок? Потому оба способа я удачно испытал еще до получения ботинок для двойного прыжка на Кошмаре. Так что все возможно, господа)))» PaleBody
Источник
Ledge Grabbing PB Mutators 1 4 5 Pack + Doublejump addon — Brutal Doom mod for Doom
Brutal Doom
Doom mod | Released 2012
The definitive gameplay enhancement mod for the GZDoom and Zandronum engines. Adds realistic gore, dismemberments, headshots, executions, lightning effects, particles, makes enemies smarter and harder, makes gun louder and beefier, and adds epic new boss battles.
Location
Filename
Category
Licence
Uploader
Credits
Added
Updated
Downloads
MD5 Hash
Embed Button
Embed Widget
Quick Update 1/9/2019 — Will be outdated soon will be uploading a new single Pk3 that as all the features, Double jumping, togglable grabbing, and more such as weapon sound updates.
Doom 2016 Ledge Grabbing For PB 1.4.5 Mutators PACK.
Author: Dragonball1957 — on moddb — youtube.com/dragonball1957
Jason D- on Facebook group
Facebook group: Facebook.com
Thanks to the Brutal Doom group that motived me to try and finish this project I abandoned
months ago. I learned alot in the process, the couple of you in the FB group know who you are!
See below for huge bug fixes
Also JUST Added Bonus Double Jump file that can be added in any order 🙂
I added this as a bounus since someone mentioned it to me.
I had this laying around but dont know how to add Cvar from scratch.
You can add this file in anyorder. Should not conflict after I checked its structure.
You can now double jump like PB3.0 and D4D also now!
Added credits to him as well below.
RE-DOWNLOAD.
Also I suggest checking this Link out for an update to the mutators packs bugs for 1.4.5
Things like DARK IMPS AND FLESHWIZARDS, as well as other enemies not spawning are restored. I am currently using this as well. ALthough not required, you are missing out on what Project Brutality is suppose to be. Moddb.com
Go there to get your Mutator pack updated to fix and reenable enemy spawns rifle ammo bugs etc.
All Credit goes to doomguy214 for that ^^^^^^^^^
ANYWAY CONTINUE BELOW for the grab pack.vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
What this is:
—————-
Now you can grab ledges Doom 2016 style in Project brutality 2.03/Mutators.
Don’t need to experience this with Project Brutality only anymore or D4D.
Since as of writing PB3.0 is wip, and I always wanted that option since once you
get use to it you cant go back!
NOTE:
——
This is mainly for Project Brutality 1.4.5 pack and tested with its main file:
Project_Brutality_mu. It SHOULD work for normal PB 2.03 but didnt test it.
It should work but could be some weapon firing sounds missing since I know mutators
changes some sound file in SNDINFO and in the FIRE: fields.
PB2.03 is outdated anyways as the mutators version fixes bugs like the fading Standard
grenade launcher and the disapearing weapons in Zandronum.
Instructions:
————-
Please see the photo for detailed intructions on loadout.
Please load this AFTER the Mutators UDV files IF YOUR using the included Ultimate Doom Visor mutators. You do not need to use UDV as a requirement but if you are LOAD IT AFTER. Thats why its numbered 9 so you do not get confused.
Because the UDV will remove the menu options toggle it on or off.
I adjusted the menu were the option to toggle will be on the very top
Over «ultimate doom visor settings».
From there you can toggle it at anytime. No need to restart the map either 🙂
GRAB A — is the main file and is all you need when your not using the extra BFG/unmaker
mutator addons.
GRAB B — if you are using the extra mutator weapon addon then you need to
also put GRAB B after it so it can update the weapon switching order and add required
animations for extra weapons etc 🙂 Otherwise «LOOK MAH NO HANDS. «.
See the included picture of my example loadout again! If its hard to see or read do not worry. The photos are included in the zip file.
Examples if your not using extra weapons loadout.
NOTE I FORGOT TO INCLUDE IT IN THE SCREENSHOT BELOW. PLEASE Have at least SMARTSCAV AMMO in the LIST or you will get a crash saying its MISSING. This file is a MUST regardless.
——-
Credits to the original creator of the movement mod/parkour system. I believe whoever made it
was the one who 1st made that double dashing thats in PB. Correct me if Im wrong.
I cant name creator because I lost original file.
Also credits to person who sprited the grabbing animations otherwise you would just be
doing so with no hands 🙂 All I did was port the ACS and added the
Of course credits to ID software and the Carmaks.
Sgt mark for making brutal doom that inspired Project brutalites creation.
Credits to the PB creators as well like Pa1nK1ller,Quaker, and Daarkon for making mutators pack!
D4D creators
—————
D4D Team
Developers
Major Cooke
Michaelis
ZZYZX
DBThanatos (Retired Owner)
DOUBLE JUMP CREATOR «Agent ME»- Copied the credits as requested in his code below vvvvvv
/ Code by Agent ME
// Free to use/edit/distribute, just give some credit.
// The code should technically use MODINPUT_OLDBUTTONS instead of INPUT_OLDBUTTONS, but there seems to be
// a glitch with the former right now. Forum.zdoom.org
// INPUT_OLDBUTTONS works as well in this case anyway.
CURRENT BUGS Fixes — credits to TERMiNAL_ for finding bugs and those on BD group finding them.
Currently working on :
*Finding away to remove the landing circle. Main bugs should be all fixed now. See below.
*Doing a BDv20 version.
UPDATED and fixed —
10/21/2017 4:47pm
Discovered single Upgraded Autoshotgun has no animation.
Dual mode worked fine. Issue is now fixed
UPDATED and fixed —
10/19/2017 11:56am
*Forgot a personal glitch, Infinite ammo
with deactivated laser for submachine gun -fixed
*Chamber pull sound was not properly declared in The mutator part1 pack.
This had nothing to do with me, but the creator of mutator pack. A sound does not play
when reloading empty carbin after you pull the lock. I filled that part in with the locknload
sound from the DMR. This is just a personal touch up from me as I found it annoying.
Took me a while to figure out why this was happening but noticed it was the Part_1 file.
Try unloading and reloading. Then add my update. You will hear the sound now. 🙂
UPDATED and fixed —
10/17/2017 7:00am
Got sound playing of doomguy pulling up during animations.
Was stupied glitch. placed sound files in root instead of
a sound folder I made and it worked. Go figure. makes no sense
but hey. This will be last update for a while.
UPDATED and fixed —
10/16/2017 8:01pm
QuadShotgun playing switch sound while grabbing — fixed
Dual M1 Grab animations not playing — fixed
Also as precaution, I added script to make sure dualm2plasma
plays fine as well although cant confirm if it was an issue in the first place.
But just to be sure. M2plasma should be fine also — fixed
UPDATED- :10/16/2017 12:35AM
Grab sound doesnt play for any weapon. even though I declared in SNDINFO it wont play.
UAC DMR makes sound when ledge grabbing Fixed
MINI GUN makes sound when ledge grabbing FIXED
MINI GUN UPGRADE makes sound when ledge grabbing FIxed
PLASMA RIFLE makes sound when ledge grabbing — fixed
LIGHTING GUN makes sound when ledge grabbing — fixed
FLAME CANNON makes sound when ledge grabbing — FIXED
REVENANT CANNON makes sound when ledge grabbing — FIXED
QUAKE SHOTGUN makes sound when ledge grabbing — . — This Is fixed if refering to woodshotgun
When using the wood shotgun shin the animation does not work — Fixed
Sometimes when ledge grabbing with the unmaker it won’t show the animation — FIXED
UPDATED- :10/14/2017 8:40AM
*Fixed Sledgehammer not doing the grab animation
*Fixed Upgraded Dual Autoshotguns grab animations not playing
*Fixed Shotgun playing switch sound
UPDATED- :10/13/2017 6:21pm
*Fixed Weapon wheel and light fog menus missing.
*SSG Preanimation bug fixed
FYI *Also currently I don’t know how to remove the landing reticle yet since I worked with the original Park-our mod. Still learning how to trim the fat , although this doesn’t bother me.
Источник
[ЧИТ-КОДЫ] DOOM (2016)
Самый свежий список чит-кодов к игре DOOM (2016)! По мере появления новых читов и кодов список будет дополняться.
Увы, коды больше не работают, НО работает Trainer! Ссылка и описание внизу статьи.
Активация чит-кодов DOOM (2016):
Откройте консоль и введите GOD. Консоль открывается клавишей
. Если не работает первый вариант, тогда используйте второй.
При вводе читов возможность получать достижения отключается, ровно как и доступ к сетевой игре, а в консоли будет сверкать пометка «Читер«. Чтобы снова вернуть все как было и стать честным игроком ( LOL ), повторно введите команду GOD в консоль. Чтобы убедиться в том, что читы отключены, в консоли должна отсутствовать отметка DEV MODE. Если вы все еще ее видите, значит режим чит-кодов все еще включен и работает.
Список чит-кодов DOOM (2016):
[b]iddqd — неуязвимость для всего, кроме hazards в режиме Nightmare
idkfa — полное здоровье, броня, патроны и их потенциал;
все оружие и моды оружия полностью обновлены, все моды костюмов и слоты
idfa — полностью модернизирована здоровье, броня, и боеприпас
idka — все оружие и моды оружие; все моды оружия полностью модернизированы
ida — все костюм моды и полный костюм мод слоты
iddt — все секреты, предметы, и полная карта
idgk — иммунитет к обычному оружию,
демоны могут быть побеждены только с Glory Kills.1.2
g_fov [X] — изменить FOV (где X это число FOV)
Com_showFPS 3 — показать FPS
cvarAdd g_inhibitAi 1 — отключить ИИ
cvarAdd g_permaGodMode 1 — неуязвимость
god — неуязвимость
cvarAdd g_permaInfiniteAmmo 1 — бесконечные патроны
DebugUnlockPerkByAbility -1 — открыть бонусы (Perks)
DebugUnlockPerkByRequirement -1 — открыть бонусы2 (Perks 2)
dev 1 — режим разработчика
(отключает достижения steam)
Трейнер / Trainer (+16) [Original+Vulkan (steam)] [LIRW / GHL] — Обновлено: 16.01.2019
Горячие клавиши и возможности трейнера:
1. > Бессмертие.
2. > Бесконечные патроны.
3. > Без отдачи оружия.
4. > Максимальная точность оружия.
5. > Супер прыжок.
6. > Скорострельность оружия.
7. > Супер урон.
8. > Бесконечный двойной прыжок.
9. > Бесконечные очки.
10. > Без перезарядки способности в оружии.
11. > Заморозка времени.
12. > Заморозка времени на временные умения.
13. > Без вычитания множителя очков в режиме аркада.
Как использовать трейнер?
- Скачайте сам трейнер по ссылке ниже.
- Распакуйте содержимое архива в папку с игрой.
- Запустите игру.
- Запустите трейнер.
- Зажмите кнопку Ins/Insert на вашей клавиатуре и используйте нужную комбинацию клавиш из списка, указанных в Трейнере.
- .
- PROFIT!
Источник