Infinite Jumping
zapolarnik16
Участник
не работает двойной прыжок нажо чтобы когда я прыгнул и ещё воздухе можно ещё раз прыгнуть в воздухе
вот конфиг
// This file was auto-generated by SourceMod
// ConVars for plugin «infinite-jumping.smx»
// Enables or disables this plugin
// —
// Default: «1»
infinite-jumping_enable «1»
// A C C E S S M A N A G E M E N T
// S L O W D O W N ?
// This will override the speed ratio when hurt.
// 1.0 = no speed is lost.
// 0.5 = 50% slower.
// 0.0 = stops
// 2.0 = 100% faster.
// -1.0 = let the engine/game handle how much speed players loose.
// —
// Default: «1.0»
infinite-jumping_override_slowdownonhurt «1.0»
// This will be the new stamina value when you land.
// 0.0 = full stamina/no speed is lost.
// -1.0 = let the engine handle how much speed a player looses.
// Example: 1315.0 is the default value in css, but use -1.0 instead if you wish to disable.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_override_stamina «0.0»
// B O O S T I N G !
// Amount of boost per second to push the client forward when jumping.
// In units per second.
// Be careful this value adds ontop of the velocity at each jump.
// —
// Default: «50.0»
infinite-jumping_boost_forward «50.0»
// If this is 1 then players need to press W,S,A,D (movement keys) and jump, to receive a boost (adds basicly more control).
// —
// Default: «1»
// Minimum: «0.000000»
// Maximum: «1.000000»
infinite-jumping_boost_forward_wsad «0»
// If you wish to jump higher or lower, then change this value.
// In units per second.
// negative values = players can’t jump that high anymore
// 0.0 = normal jump height
// positive values = players can jump heigher.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_boost_initial «0.0»
// The maximum number of re-jumps allowed while in mid air.
// if you want to disable this, don’t set it to 0 instead use the sm_infinitejumpging_flags_double console var.
// —
// Default: «1»
// Minimum: «2.000000»
infinite-jumping_max_doublejumps «4»
// The amount of vertical boost, to apply when mid air double jumping.
// In units per second.
// negative values = player are pushed down in mid air, when double/multi jump.
// 0.0 = only falling can be stopped, when jump is pressed in mid air.
// positive values = pl
// —
// Default: «290.0»
infinite-jumping_boost_double «290.0»
// C V A R S Y O U P R O B A B L Y W A N T
// Thanks TUSK3N1337
sm_cvar sv_enablebunnyhopping 1
sm_cvar sv_staminamax 0
sm_cvar sv_staminajumpcost 0
sm_cvar sv_staminalandcost 0
sm_cvar sv_staminarecoveryrate 0
sm_cvar sv_airaccelerate 9999
sm_cvar sv_accelerate_use_weapon_speed 0
sm_cvar sv_maxvelocity 3500
Ровный Кент
Участник
не работает двойной прыжок нажо чтобы когда я прыгнул и ещё воздухе можно ещё раз прыгнуть в воздухе
вот конфиг
// This file was auto-generated by SourceMod
// ConVars for plugin «infinite-jumping.smx»
// Enables or disables this plugin
// —
// Default: «1»
infinite-jumping_enable «1»
// A C C E S S M A N A G E M E N T
// S L O W D O W N ?
// This will override the speed ratio when hurt.
// 1.0 = no speed is lost.
// 0.5 = 50% slower.
// 0.0 = stops
// 2.0 = 100% faster.
// -1.0 = let the engine/game handle how much speed players loose.
// —
// Default: «1.0»
infinite-jumping_override_slowdownonhurt «1.0»
// This will be the new stamina value when you land.
// 0.0 = full stamina/no speed is lost.
// -1.0 = let the engine handle how much speed a player looses.
// Example: 1315.0 is the default value in css, but use -1.0 instead if you wish to disable.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_override_stamina «0.0»
// B O O S T I N G !
// Amount of boost per second to push the client forward when jumping.
// In units per second.
// Be careful this value adds ontop of the velocity at each jump.
// —
// Default: «50.0»
infinite-jumping_boost_forward «50.0»
// If this is 1 then players need to press W,S,A,D (movement keys) and jump, to receive a boost (adds basicly more control).
// —
// Default: «1»
// Minimum: «0.000000»
// Maximum: «1.000000»
infinite-jumping_boost_forward_wsad «0»
// If you wish to jump higher or lower, then change this value.
// In units per second.
// negative values = players can’t jump that high anymore
// 0.0 = normal jump height
// positive values = players can jump heigher.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_boost_initial «0.0»
// The maximum number of re-jumps allowed while in mid air.
// if you want to disable this, don’t set it to 0 instead use the sm_infinitejumpging_flags_double console var.
// —
// Default: «1»
// Minimum: «2.000000»
infinite-jumping_max_doublejumps «4»
// The amount of vertical boost, to apply when mid air double jumping.
// In units per second.
// negative values = player are pushed down in mid air, when double/multi jump.
// 0.0 = only falling can be stopped, when jump is pressed in mid air.
// positive values = pl
// —
// Default: «290.0»
infinite-jumping_boost_double «290.0»
// C V A R S Y O U P R O B A B L Y W A N T
// Thanks TUSK3N1337
sm_cvar sv_enablebunnyhopping 1
sm_cvar sv_staminamax 0
sm_cvar sv_staminajumpcost 0
sm_cvar sv_staminalandcost 0
sm_cvar sv_staminarecoveryrate 0
sm_cvar sv_airaccelerate 9999
sm_cvar sv_accelerate_use_weapon_speed 0
sm_cvar sv_maxvelocity 3500
не работает двойной прыжок нажо чтобы когда я прыгнул и ещё воздухе можно ещё раз прыгнуть в воздухе
вот конфиг
// This file was auto-generated by SourceMod
// ConVars for plugin «infinite-jumping.smx»
// Enables or disables this plugin
// —
// Default: «1»
infinite-jumping_enable «1»
// A C C E S S M A N A G E M E N T
// S L O W D O W N ?
// This will override the speed ratio when hurt.
// 1.0 = no speed is lost.
// 0.5 = 50% slower.
// 0.0 = stops
// 2.0 = 100% faster.
// -1.0 = let the engine/game handle how much speed players loose.
// —
// Default: «1.0»
infinite-jumping_override_slowdownonhurt «1.0»
// This will be the new stamina value when you land.
// 0.0 = full stamina/no speed is lost.
// -1.0 = let the engine handle how much speed a player looses.
// Example: 1315.0 is the default value in css, but use -1.0 instead if you wish to disable.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_override_stamina «0.0»
// B O O S T I N G !
// Amount of boost per second to push the client forward when jumping.
// In units per second.
// Be careful this value adds ontop of the velocity at each jump.
// —
// Default: «50.0»
infinite-jumping_boost_forward «50.0»
// If this is 1 then players need to press W,S,A,D (movement keys) and jump, to receive a boost (adds basicly more control).
// —
// Default: «1»
// Minimum: «0.000000»
// Maximum: «1.000000»
infinite-jumping_boost_forward_wsad «0»
// If you wish to jump higher or lower, then change this value.
// In units per second.
// negative values = players can’t jump that high anymore
// 0.0 = normal jump height
// positive values = players can jump heigher.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_boost_initial «0.0»
// The maximum number of re-jumps allowed while in mid air.
// if you want to disable this, don’t set it to 0 instead use the sm_infinitejumpging_flags_double console var.
// —
// Default: «1»
// Minimum: «2.000000»
infinite-jumping_max_doublejumps «4»
// The amount of vertical boost, to apply when mid air double jumping.
// In units per second.
// negative values = player are pushed down in mid air, when double/multi jump.
// 0.0 = only falling can be stopped, when jump is pressed in mid air.
// positive values = pl
// —
// Default: «290.0»
infinite-jumping_boost_double «290.0»
// C V A R S Y O U P R O B A B L Y W A N T
// Thanks TUSK3N1337
sm_cvar sv_enablebunnyhopping 1
sm_cvar sv_staminamax 0
sm_cvar sv_staminajumpcost 0
sm_cvar sv_staminalandcost 0
sm_cvar sv_staminarecoveryrate 0
sm_cvar sv_airaccelerate 9999
sm_cvar sv_accelerate_use_weapon_speed 0
sm_cvar sv_maxvelocity 3500
zapolarnik16
Участник
Ровный Кент
Участник
Xummuk97
Programmer
// This file was auto-generated by SourceMod
// ConVars for plugin «infinite-jumping.smx»
// Enables or disables this plugin
// —
// Default: «1»
infinite-jumping_enable «1»
// A C C E S S M A N A G E M E N T
// S L O W D O W N ?
// This will override the speed ratio when hurt.
// 1.0 = no speed is lost.
// 0.5 = 50% slower.
// 0.0 = stops
// 2.0 = 100% faster.
// -1.0 = let the engine/game handle how much speed players loose.
// —
// Default: «1.0»
infinite-jumping_override_slowdownonhurt «1.0»
// This will be the new stamina value when you land.
// 0.0 = full stamina/no speed is lost.
// -1.0 = let the engine handle how much speed a player looses.
// Example: 1315.0 is the default value in css, but use -1.0 instead if you wish to disable.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_override_stamina «0.0»
// B O O S T I N G !
// Amount of boost per second to push the client forward when jumping.
// In units per second.
// Be careful this value adds ontop of the velocity at each jump.
// —
// Default: «50.0»
infinite-jumping_boost_forward «50.0»
// If this is 1 then players need to press W,S,A,D (movement keys) and jump, to receive a boost (adds basicly more control).
// —
// Default: «1»
// Minimum: «0.000000»
// Maximum: «1.000000»
infinite-jumping_boost_forward_wsad «0»
// If you wish to jump higher or lower, then change this value.
// In units per second.
// negative values = players can’t jump that high anymore
// 0.0 = normal jump height
// positive values = players can jump heigher.
// —
// Default: «0.0»
infinite-jumping_boost_initial «0.0»
// The maximum number of re-jumps allowed while in mid air.
// if you want to disable this, don’t set it to 0 instead use the sm_infinitejumpging_flags_double console var.
// —
// Default: «1»
// Minimum: «2.000000»
infinite-jumping_max_doublejumps «4»
// The amount of vertical boost, to apply when mid air double jumping.
// In units per second.
// negative values = player are pushed down in mid air, when double/multi jump.
// 0.0 = only falling can be stopped, when jump is pressed in mid air.
// positive values = pl
// —
// Default: «290.0»
infinite-jumping_boost_double «290.0»
// C V A R S Y O U P R O B A B L Y W A N T
// Thanks TUSK3N1337
sm_cvar sv_enablebunnyhopping 1
sm_cvar sv_staminamax 0
sm_cvar sv_staminajumpcost 0
sm_cvar sv_staminalandcost 0
sm_cvar sv_staminarecoveryrate 0
sm_cvar sv_airaccelerate 20000
sm_cvar sv_accelerate_use_weapon_speed 0
sm_cvar sv_maxvelocity 3500
Источник
Кто может помочь с Infinite-Jumping 2.15
$$Matrix$$
Участник
Не могу подобрать чтобы стабильно работал плагин, прыжки не те и не получается, для сервера Бег на выживания, как надо сделать?
sm_infinitejumping_enable «1»
// Включение или Выключение плагина.
// «0» Выключить
// «1» Включить
sm_infinitejumping_flags_infinite «»
// Автоматический rejump.
Если оставить пустым, использовать смогут все.
0 — Отключить всем.
adminflag = Тут вы можете указать флаг для администратора (a,b,c,d. ).
sm_infinitejumping_boost_initial «1.0»
// Если вы хотите прыгнуть выше или ниже, то изменить это значение (В секундах).
0.0 — По умолчанию.
При отрицательном значение игроки не смогут прыгать больше заданного числа.
При положительном значении игроки смогут прыгать выше.
sm_infinitejumping_flags_forwardboost «0»
// Автоматически увеличивать дальность прыжка.
Если оставить пустым, использовать смогут все.
0 — Отключить всем.
adminflag = Тут вы можете указать флаг для администратора (a,b,c,d. ).
sm_infinitejumping_boost_forward «80.0»
// Какую силу подталкивания использовать во время прыжка (В секундах).
sm_infinitejumping_boost_forward_wsad «1»
// Если 1, то игроки должны нажимать W, S, A, D (движение клавиши) во время прыжка для увеличения скорости и лучшего контроля.
// «0» Выключить
// «1» Включить
sm_infinitejumping_flags_double «0»
// Rejump в воздухе.
Если оставить пустым, использовать смогут все.
0 — Отключить всем.
adminflag = Тут вы можете указать флаг для администратора (a,b,c,d. ).
sm_infinitejumping_boost_double «290.0»
// Какую силу подталкивания использовать во время двойного прыжка в воздухе (В секундах).
sm_infinitejumping_max_doublejumps «1»
// Максимальное число двойных прыжков в воздухе.
sm_infinitejumping_flags_perfectdouble «0»
// Автоматический прыжок в воздухе, когда зажата кнопка прыжка.
Если оставить пустым, использовать смогут все.
0 — Отключить всем.
adminflag = Тут вы можете указать флаг для администратора (a,b,c,d. ).
sm_infinitejumping_flags_gameslowdowns «0»
// Вы можете отключить возможность замедления, например при получении урона.
Если оставить пустым, использовать смогут все.
0 — Отключить всем.
adminflag = Тут вы можете указать флаг для администратора (a,b,c,d. ).
sm_infinitejumping_override_slowdownonhurt «1.0»
// Соотношение скорости при получении урона.
1.0 — Без потери скорости.
0.5 — 50%.
0.0 — Остановка.
2.0 = 100% Ускорение.
-1.0 — Игра сама рассчитает.
sm_infinitejumping_override_stamina «0.0»
// Значение выносливости после приземления.
0.0 — Без потерь.
-1.0 — Игра сама рассчитает.
Источник