- Stalker anomaly анимации использования предметов не работают
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat «Anomaly 1.5.1: Food,drug and drinks animations — Анимации использования предметов»
- Stalker anomaly анимации использования предметов не работают
- Food, drug and drinks animations v0.8.7c [1.5.1] addon — S.T.A.L.K.E.R. Anomaly mod for S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- S.T.A.L.K.E.R. Anomaly
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat mod | Released 2018
- Skinning effects:
- to get same particles I recommend to install CINEMATIC VFX
- If u enjoyed addon pls support author =)
- PUSH ME, AND THEN JUST TOUCH ME:
- early access и сборы для ру шейхомунити: PUSH ME
- drop gamedata and bin folders from archive to main game folder with override.
- If you using any addons manager you still need to MANUALLY copy bin folder to your game folder with override.
- If you using DLTX update it to version 7 or newer and install AFTER FDDA with override
- Combined DLTX, shader base scopes and my engine changes in one exe can be found here Github.com
- Video instruction for those who think that it’s over complicated:
- GUIDE FOR MO2 USERS:
- My other addons:
Stalker anomaly анимации использования предметов не работают
[ЕСЛИ ВЫ ИСПЫТЫВАЕТЕ ПРОБЛЕМЫ С МОДОМ, ПОЖАЛУЙСТА, ПРЕДОСТАВЬТЕ СЛЕДУЮЩУЮ ИНФОРМАЦИЮ]
[НО ПЕРЕД ТЕМ КАК РАСПИСЫВАТЬ СВОЮ ПРОБЛЕМУ — ПРОВЕРЬТЕ СПИСОК РЕШЕНИЙ АКТУАЛЬНЫХ ОШИБОК\БАГОВ НИЖЕ, ТОЛЬКО ЕСЛИ ТАМ НЕТ ОТВЕТА — СОСТАВЛЯЙТЕ РЕПОРТ ОБ ОШИБКЕ]
1) Короткое описание того, что вы сделали в игре, когда возникла ваша проблема;
2) Скриншот проблемы или видео, если проблема с локализацией (текст) или графического характера, например, шейдеры, текстуры, HUD/UI и т.п.
3) Последний обновленный * .log-файл, если игра вылетает,
4) Мини-дамп — * .mdmp-файл, если таковой был также создан после вылета.
Оба файла могут быть найдены в: Папка мода\appdata\logs;
5) Сохранение, если таковое было создано непосредственно перед вылетом — файлы *.scop и *.scoc.
Оба файла могут быть найдены в: Папка мода\appdata\savedgames.
В случае проблем с падением FPS, пожалуйста, введите в консоль «rs_stats 1» и сделайте скриншот в проблемном месте. В идеале, ещё приложить местоположение на карте и/или сохранение.
— ПОЖАЛУЙСТА, НЕ СООБЩАЙТЕ ОБ ОШИБКАХ И БАГАХ ИГРЫ С АДДОНАМИ! —
— А ТАКЖЕ НЕ ЗАСОРЯЙТЕ ТЕМУ ОФТОПОМ, ВЫЯСНЕНИЕМ ОТНОШЕНИЙ/КАКОЙ МОД ЛУЧШЕ И Т.П. —
— ВНИМАНИЕ! СООБЩЕНИЕ НЕ ПО ФОРМЕ, ФЛУД И ПРОЧЕЕ БУДЕТ УДАЛЯТСЯ И НАКАЗЫВАТЬСЯ БАНОМ! —
[ ИЗВЕСТНЫЕ И ВСТРЕЧАЮЩИЕСЯ ПРОБЛЕМЫ ]
— Вылет вида «Can’t open section ‘string_table’ или «1040 invalid parameter» или «Dest string less than needed»
РЕШЕНИЕ: Удалить папку gamedata
— Странная сетка\рябь по всему экрану вне помещений.
РЕШЕНИЕ: Отключить настройку «Объёмный свет» и «Солнечные лучи» или сменить рендер dx9 на любой другой
— Вылет вида «ui_options.script:1651: attempt to index a nil value» при загрузке игры или при открытии настроек в меню
РЕШЕНИЕ: https://vk.com/topic-176949447_42408627?post=77463
— Все перепробовал, не запускается, вылетает, памагити!
РЕШЕНИЕ: Скачиваешь https://vk.cc/bWPggl
Кладешь файл в папку с игрой и запускаешь от имени администратора. Пробуешь играть.
[ ВАЖНОЕ! ]
— ПОМНИТЕ ГЛАВНОЕ: ВАМ НИКТО НИЧЕМ НЕ ОБЯЗАН! ХОТИТЕ ПОМОЩИ/ДИАЛОГА НАПРЯМУЮ ОТ РАЗРАБОТЧИКОВ — ОБРАЩАЙТЕСЬ В ОФИЦИАЛЬНЫЙ ДИСКОРД МОДА ИЛИ НА ФОРУМ MODDB!
[ ЕЩЕ НЕМНОГО ЧАСТО ВСТРЕЧАЮЩИХСЯ ПРОБЛЕМ И ВОПРОСОВ ]
— Желания Монолита вызывают вылет\что делают?
ПОЯСНЕНИЕ: «Бессмертие» и «Богатство» в данный момент (1.5.1) работают некорректно.
«Уничтожить Зону» — закрывает игру, в логе указывает причину «ЖЕЛАНИЕ ИСПОЛНЕНО».
«Люди злы и мелочны» — постепенно заменяет спавн нпс\мутантов на контроллеров.
«Мир во всем мире» — удаляет из Зоны всех нпс.
— Вылет при разговоре с квестовым персонажем по основному сюжету (В логи ошибка типа Description : No available phrase to say, dialog )
ПРИЧИНА: Данная ошибка возникает если в процессе прохождения сюжета игрок менял группировку или загадывал у Монолита «бессмертие». Откатывайтесь до этих действий и не совершайте их.
— У персонажа безостановочно накапливается радиация.
ПРИЧИНА: Проверь инвентарь. Там фонит «Аномальный хлеб». Да, это артефакт.
— Персонаж умирает при входе в главный зал в Х-16.
ПРИЧИНА: в актуальной версии (1.5.1) неоткалиброванный шлем не дает пройти Х-16.
— Фонарик не достается на кнопку фонарика!
РЕШЕНИЕ: Ручной фонарик считается устройством и достается на клавишу «устройства» (по умолчанию — О), клавиша фонарика в настройках (по умолчанию — L) отвечает за включение налобного фонарика.
— У меня проблемы с режимом ВОЙНА ГРУППИРОВОК!
РЕШЕНИЕ: Нету. Режим ВГ в печальном состоянии. Если все же хотите в него адекватно поиграть — направляйтесь в офф. дискорд мода, на канал #warfare-feedback и ищите там фиксы от сообщества исправляющие ВГ (вот один из них https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/war.. )
— Механик не отдает вещи!
ПРИЧИНА: «Длительный ремонт» начинает работать некорректно при сдаче нескольких вещей или сне во время починки.
— В сюжете «Операция Послесвечение» после нахождения Шва и Бродяги у Стрелка нет продолжения квеста.
РЕШЕНИЕ:
— Включить в лаунчере Debug mode
— В игре нажать F7, потом 0, потом в строке «Выполнить функцию» вписать
db.actor:give_info_portion(«lttz_oa_rogue_done»)
(можно скопировать и вставить)
— Нажать «Выполнить»
— Лесник не пускает к себе! ДВЕРЬ ЗАКРЫТА!
ПРИЧИНА: Дверь не открывается для враждебных Одиночкам группировкам. Используйте маскировку.
— Квест Германа на замеры. НЕТ ЗОНЫ ДЛЯ ПРИБОРА\ НЕ ЗАСЧИТЫВАЕТСЯ УСТАНОВКА
ПРИЧИНА: Квест в данный момент багован, не берите.
— Вылетает от убийства механиков.
РЕШЕНИЕ: НЕ убивать механиков.
— Тайник под текстурами\на дереве, как достать?
РЕШЕНИЕ: Вот список всех сломанных тайников в моде с комментариями как их открыть (если это возможно) https://drive.google.com/file/d/1i79kzOCqTo_46I09KBqh..
— Квест «А топи здесь тихие..» не продолжается после посещения станции, трупа снайпера на вышке НЕТ
РЕШЕНИЕ: Загрузится до взятия и после взятия квеста СРАЗУ бежать на станцию, из за бага труп пропадает через некоторое время.
Источник
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat «Anomaly 1.5.1: Food,drug and drinks animations — Анимации использования предметов»
Модификация добавляет анимацию предметам во время их употребления для модификации S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.1
Обновление:
Добавлена загрузка файлов свободных частиц в движок, теперь FOOD, DRUG AND DRINKS ANIMATIONS не требует никаких патчей для аддонов с частицами.
Как установить? Файл ещё не раскрыл, но ощущение будто там файлы, которые надо где-то в директиве оставлять
Нету анимаций, как правильно установить? Я папку gamedata кинул в корневую папку сталкера
Все оно конечно хорошо и прикольно. Но вот один нюанс, пока ГГ тратит время на прием препаратов — его тупо убивают! Как с этом быть?
идите на ап про сайт
Из архива перенесите папку gamedata и bin в папку с самой игрой(у меня она называется Anomaly 1.5.1), если нужно подтвердите замену файлов
что если когда я начинаю курить то через 2 секунды вылетает
какие системные требования чтобы картинка не была розмыта полноэкранный режи и это мод потомучто у меня стоят фиксы багов они потом ищезнут когда я это скачаю и заменю файлы?
Посмотри на сайте мододела системные требования и всё. У оригинала нет смысла смотреть т.к. от модов много чего напихано.
Фиксы, если не переграждают путь и не имеют общих названий с модом, никуда не исчезнут, но лучше просто скопируй в другое место папку gamedata до добавления этого мода, и если что-то слетит, то просто заменишь обратно и будешь знать.
Будет ли работать с Boomsticks and Sharpsticks ?
Источник
Stalker anomaly анимации использования предметов не работают
1. у СВД Рысь нет автозахвата целей после апгрейда (зачем тогда оставлять этот достаточно дорогой апгрейд у механиков если вы решили убрать это?) Ну либо сделайте мега-дорогой вещью это. Или что нужно найти флешку с этим апгрейдом, если не хотите возвращать это. Усложните установку апгрейда как-то.
И по поводу казуальности автозахвата категорически не согласен.
2. Мне как раз таки надоело что враги меня видят за километр сквозь кучу кустов, травы и деревьев. Максимальный разброс пуль в настройках помогает немного. Всё равно стреляют сквозь кусты стоя в них и причем достаточно точно. Осточертело просто это. Это надо исправлять. У них самих будто автозахват всегда есть. Как-то оправдания что какие-то чуваки задротят и живут нормально без этого и с такими врагами не катят. Мазохизм полный. Сделали кучу крутых опций по упрощению игры но зато автозахват целей убрали. Пускай враги будут жесткими как сейчас, но не провидцами сквозь кусты стоя в этих самых кустах.
3. Если одновременно попробовать съесть еду и при этом мгновенно вернуться в инвентарь и выбрать что-то выпить то пропадает возможность нажимать на кнопки
4. Не понимаю что делать когда твои союзники начинают на тебя агриться, причем не все а некоторые. Похоже что я недавно кого-то задел или случайно убил из своих. Что в таком случае делать?
Источник
Food, drug and drinks animations v0.8.7c [1.5.1] addon — S.T.A.L.K.E.R. Anomaly mod for S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
S.T.A.L.K.E.R. Anomaly
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat mod | Released 2018
The stand-alone mod S.T.A.L.K.E.R. Anomaly aims to be the most stable and customizable experience for fans of the S.T.A.L.K.E.R. games. It’s powered by the Monolith 64-bit engine, a custom fork of the X-Ray engine.
Location
Filename
Category
Licence
Uploader
Credits
Added
Updated
Downloads
MD5 Hash
Embed Button
Embed Widget
Consumables animations for S.T.A.L.K.E.R Anomaly 1.5.1 INSTALLATION CHANGED. PLS READ FULL DESCRIPTION.
This modification adds many animations to the game for food, drinks and medicine.
THIS IS STILL IN BETA. some visual glitches/bugs/crashes could happen
Models and animations authors: LilGabe,denis2000,ValeroK,Patrick Sutton (the most awkwards — Feel_Fried =) )
Models/animations taken from Gunslinger authors:MaxG3D -pills jar, Synap — syringe injector, STRIFER
(animations were converted to CoC hands rig so they looks much worse then the originals ones)
Script authors: thales100,Grelka, (adaptation for Anomaly and rewriting: Feel_Fried)
Items textures: Mr White aka Hector Shiroi — cigs (UV maping and Iskra texture), Andrej Chudoba — syringe, Patrick Sutton
Special thanks: Lucy, Tronex, tdef,LVunter, GRIZZY, RavenAscendant, Igigog
Skinning effects:
to get same particles I recommend to install CINEMATIC VFX
If u enjoyed addon pls support author =)
PUSH ME, AND THEN JUST TOUCH ME:
early access и сборы для ру шейхомунити: PUSH ME
drop gamedata and bin folders from archive to main game folder with override.
If you using any addons manager you still need to MANUALLY copy bin folder to your game folder with override.
If you using DLTX update it to version 7 or newer and install AFTER FDDA with override
Combined DLTX, shader base scopes and my engine changes in one exe can be found here Github.com
Video instruction for those who think that it’s over complicated:
GUIDE FOR MO2 USERS:
ENGINE PATCH sources for modders:
PATCH NOW INCLUDED IN DLTX BINs v7 and newer So download update and instal DLTX AFTER FDDA
you can propose more in comments =)
-CTD with item visual or animations with wrong items Fixed — drop bin folder from archive to your game folder.
-Addon conflicts with Soundscape Overhaul addon, if u get anims stucks try to disable it. Fixed in last version of Soundscape Overhaul, if you use it pls download update!
-Pickup animation plays anytime player got new item in inventory ( will be fixed with new callback in engine) fixed but may accure if your fps drops below 50, to fix it go to FDDA settings in MCM and change distance trigger to 0.3-0.5.
-Animations freeze controlls after sleep Fixed — if u still get this bug then some of your addons overwrited ui_sleep_dialog.script and u need to merge them or send a patch request in comments with addon name. (You can find patches for Immersive Sleep and Arsizi Radiation Overhaul inside patches folder of the archive)
— damage_fx\mod_cig_smoke CTD — Re read the installation section of description, yes several times, yes bin folder, yes put it inside your game folder, yes with override, yes MANUALLY, yes if you use DLTX you need to update it to ver 7 or newer, yes you need to MANUALLY put bin folder from DLTX to your game folder in this case.
Git repo with changes history: Github.com
-Added fomod installer.
-Added loose particles files loading to engine, from now addon don’t require any patches for particles addons.
-Added patch for newest CVFX particles.
-Added lighter effect for cigs.
-Added new smoke effect for cigs and corrected head movement tracking.
-Fixed silver flask animation.
-Fixed green flask sick camera motions.
-Separated from camera hud anims test ( for MRE animation )
-Added wallmarks, particles and blood decals effects for skinning animation.
-Fixed position and rotation for cigaretts smoke particles now they always rotated opposite to camera.
-MCM settings for pickup animation distance control.
-MRE test animation
-merged omfs for hands anims ( pls delete «gamedata\meshes\anomaly_weapons\hud_hands_animation» folder from previous FDDA installation before update) or if u use other addons that adds new animations — files in that folder that contains («ea_» in their names)
-Fixed animation name search for (skinning without knife in hands mod)
-Hotfix for :37 CTD
— Added camera animations instead of camera lock on mutant for bag animation
— From now mutant parts animations visuals depends from looted mutant part
— Smoke effect script rework
— Added engine patch that fix «[error]Arguments : Can’t find variable item_visual in» CTD and wrong items animations ( when instead of beer for example actor tries to drink syringe xD) AVALIBLE IN THE PATCHES SECTION OF ADDON DESCRIPTION
— Fixed softlock that was caused by attempts to sleep while actor is bleeding or irradiated ( for modmakers from now addon changes ui_sleep_dialog.script so if u use it u need to merge them )
— From now you can’t use new items while default anomaly animation plays ( no more uncontrolled eating from quickslots without pause, little cheaters =) )
— Fixed softlock that could happen if you run enhanced animation while default animation still plays
— Removed cam relocation for skinning
— New static hud_fov implementation, Tronex™
— Fixed rare softlock on looting crows ( when crow dispawns while anim plays )
— Fixed flask animation for exo outfits
-Pickup animation fix: from now it shouldn’t react on ammo change or on item spawn caused by addons like magazines or quick knife addon.
-Returned pick up animation for empty hands.
-Added adaptive camera movement for skinning and pickup animation.
-Changed mutant loot UI behavior, now it opens after skinning animation ends.
v0.8.5g.1 — quickfix for mutant loot UI unpredictable behavior.
-Added new models for canned food ( created by Patrick Sutton ).
-Fixed bug with cigarette shader ( no more green cigs =) ).
-Fixed bug with shift+f ing mutants.
-Added pickup animation. demonstration: Youtube.com
-Main animations script optimisation.
-Returned knife degradation on skinning
-Added debug prints (if u get any bug with addon (anims stucks, controls after finish anim locks, anim didn’t played on item use), pls quit game after u get it and send me FULL log file from appdata/logs)
-Possible anim stuck fix (for rare error when anims dind’t played for some items and only save/load helps to turn them back on )
-Fixed pills jar animation.
-Added 2 more animations for syringes ( awkward port from Gunslinger )
-buildin BaS patch, so no more need to install patch from BaS for my addon ( if u don’t use BaS don’t worry, nothing is changing for you in that case )
-from now addon no longer use any original game configs or scripts ( yey! ) pls delete items_drink.ltx, items_drug.ltx, items_food.ltx, items_medical.ltx, items_monster.ltx. if you have them from previous addon versions
-Fixed cigarette mesh ( faces where inverted )
-Fixed missing sounds for some non-animated items
-Fixed mask overlay for canned food.
-Removed original anomaly looting animation, from now only animation from addon plays on looting mutants corpses
-removed unused parts of configs, items_anim.ltx is no longer used by the addon, please remove it from gamedata/configs/items/items/
-fixed a bug where during the playback of the skinning animation it was possible to call another animation which led to an error in the script and replaced all animations with the skinning animation until save reload.
-disabled test print for cigarette smoke effect update function
-changed the burning part of the cigarette texture
-added disabling user controls after closing the mutant loot window in case if it was closed during the skinning animation playback (after the end of the animation controls returns to the player)
-removed the remains of unused sections in the configs. the addon no longer uses or changes the [anm_base] [anm_base_hud] [anm_identity_immunities] sections
-changed timings for function call that returns controls after animation.
v0.8
-Fully rewritten animation script — now all main functions are separeted, addon use actor_on_item_use callback only for first 30-60 frames (and only to check device/weapon holster anim end) instead of full anim time ( must be less CPU intensive ), added help functions for effects and hud controll, deleted unused parts, checks, vars.
-From now addon uses additional config file to store items animations settings ( anims_list.ltx )
-Added new model, animation, sound and textures for cigarettes packs, Demonstration: Youtube.com
-Fixed bug when after reload on animation playback hud_fov kept switched to standard (0.45) ( for users that plays with non-standard fov )
-Restored standard adrenalin sound
-Deleted unused sections in items_anm* ltxs
-Added delay for items effects to sync them with animations
v0.8.1 -quickfix added missing shaders for dx8/9
-skinning animation now didn’t block player controls
-added new animation for syringes ( no new sound ) Demonstration: Youtube.com
-removed patches from release
-From now addon no longer use actor_effects.script ( BIG thx to the RavenAscendant )
That mean you don’t need patches for addons that uses actor_effects.script, if you used such patches — pls delete them to prevent CTDs
-corrected mask overlay toggle
-removed unused configs (PLEASE FULLY DELETE PREVIOUS VERSION)
-added GRIZZY’s fov patch for actual version
-deleted spawn sections for anims ( now they shouldn’t pop up in spawner )
-added static hud_fov implementation ( from now hud_fov settings didn’t affect animations )
-fixed inventory flickering when player try to open inventory while animation plays
-restricted player from using quick slots (F1-F4) while animation plays ( no more rage item using, sneaky cheaters =) )
-added new sound for syringe
-fixed bug when skinning a crow was causing blocking animations till save reload
-fixed bug when helm UI didn’t hiding while player use items with disable helm flag
-fixed bug with some syringes that used both addon and default sounds at the same time
-added nil check for wpn var for skinning ( to prevent crashes with addons that allows skinning without a knife in hands )
-added cigarettes animation ( test version, no new sound, no cam anims ) Demonstration: Youtube.com
-added smoke for cigarettes anim
-fixed cigarettes timing to prevent locking devices slot
-quickfix for crash when player uses toolkits ( crash caused by cig smoke effect script, now works)
-added comments to actor_effects for ez merging
-added checks for gasmask settings to prevent it’s activation if mask hud is disabled
-minor timings fixings
-Now all 3 flasks has own model and animation
-adjusted drinks hands positions
-replaced wrong harvest knife anims
-fixed flashlight/detector appearing, now actor will hide them for tea brake xD
-added lean down effect to harvest animation
-added GRIZZY’s patches to main archive ( optional folder )
-scripts update, smoother torch/detector removing for anims
-fixed flask position for exo
-minor timings fixings
v0.5d.1 quick timings refix =)
v0.5d.1.2 additional var cleaning to prevent some soft locks
v0.5d.1.3 additional check for gasmask settings to prevent load mask effect when it turned off in settings
v0.5d.1.4 quickfix for «actor_effects.script:825» crash — srry for this, my fail, forgot to add 1 line in 0.5d.1.3
-fixed meat plates double sound
-added vodka flask animation Demonstration: Youtube.com
-now if you wanna to disable enhanced skinning animation go to
gamedata\configs\items\items\animations_settings.ltx and change true to false
v0.4a1 — quickfix empty mutant body crash
-animation toggle key now effects animations
-added meat plates animation. Demonstration: Youtube.com
-fixed item shaking for plates ( why the hell 16 bit export for anims is turned off by default in SDK. )
-added syringe animation
Reminder/Note: Gunslinger animations contained in this addon aren’t representative of the original animations of Gunslinger, as these animations weren’t a direct port from the Gunslinger modification, but rather an adaptation rigged onto CoC’s skeleton, therefore they have a lower quality. All credits for them should go to the original team and creators.
My other addons:
Since 99.9% of the questions in the comments are caused by the fact that people DON’T read the description, it was decided to purge them completely for the glory of the God Emperor!
Before asking any question about installation and crashes — READ the FULL DESCRIPTION of the ADDON, there is an installation guide and video instructions for those who «didn’t understand something»
-CTD with item visual or animations with wrong items — Fixed — drop bin folder from archive to your game folder.
-Addon conflicts with Soundscape Overhaul addon — Fixed in last version of Soundscape Overhaul, if you use it pls download update!
-Pickup animation plays anytime player got new item in inventory — temporally fixed but may accure if your fps drops below 50, to fix it go to FDDA settings in MCM and change distance trigger to 0.3-0.5.
-Animations freeze controlls after sleep — Fixed — if u still get this bug then some of your addons overwrited ui_sleep_dialog.script and u need to merge them or send a patch request in comments with addon name. (You can find patches for Immersive Sleep and Arsizi Radiation Overhaul inside patches folder of the archive)
— damage_fx\mod_cig_smoke CTD — Re read the installation section of description, yes several times, yes bin folder, yes put it inside your game folder, yes with override, yes MANUALLY, yes if you use DLTX you need to update it to ver 7 or newer, yes you need to MANUALLY put bin folder from DLTX to your game folder in this case.
Combined DLTX, shader base scopes and my engine changes in one exe can be found here Github.com
Так как 99.9% вопросов в комментариях вызваны тем, что люди НЕ читают описание было принято решение очистить их полностью во славу Бога Императора!
Прежде чем задавать любой вопрос по установке и вылетам — ПРОЧИТАЙТЕ ПОЛНОЕ ОПИСАНИЕ АДДОНА, там есть гайд по установке и видео инструкция для тех кто «что-то не понял»
-Вылет со ссылкой на визуал предмета или анимации одних предметов с моделью от другого предмета — Исправлено — Переместите папку bin из архива в папку с игрой с заменой (Если используете DLTX обновите его до версии 7 или новее и установите ПОСЛЕ FDDA).
-Аддон конфликтует с аддоном Soundscape Overhaul- Исправлено в последней версии Soundscape Overhaul, если вы используете его, пожалуйста, скачайте обновление!
-Анимация поднятия предмета воспроизводится каждый раз когда игрок получает новый предмет в инвентарь — временно исправлено, но может произойти, если fps упадет ниже 50, чтобы исправить это, перейдите в настройки FDDA в MCM и поменяйте расстояние срабатывания на 0.3-0.5.
-Любая анимация вызванная после сна отключает управление — Исправлено — если у вас всё ещё это происходит, то какой-то из ваших аддонов переписывает ui_sleep_dialog.script, и вам надо их смержить, готовые патчи для Immersive sleep и Arsizi Radiation Overhaul лежат в архиве в папке patches.
— Вылет со ссылкой на damage_fx \mod_cig_smoke — Перечитайте описание аддона, раздел INSTALLATION, да несколько раз, да папка bin, да поместите ее в папку с игрой, да с заменой, да ВРУЧНУЮ, да, если вы используете DLTX, вам нужно обновить его до версии 7 или новее, да, в этом случае вам нужно ВРУЧНУЮ поместить папку bin из DLTX в папку с игрой ПОСЛЕ установки FDDA.
Combined DLTX, shader base scopes and my engine changes in one exe can be found here Github.com
I see solutions to common problems, but I have a completely different one. I have tried installing the mod both manually and with mcm and it simply does not work, the animations are not playing, the game doesn’t crash, it’s like the game just doesn’t care that I installed it. Even weirder, it worked before and I have not installed any mods that could cause conflicts, it just stopped working. I usually can fix it if the game breaks, but I don’t even know where to start since there is no crash to point me in a right direction.
Источник